niedziela, 20 lutego 2022

Walentynkowy Weekend 2022

 


Dzień dobry!

Zaczął się mój ulubiony miesiąc w roku - Witaj Luty!

Walentynki to dobra okazja dla wszystkich zakochanych, aby spędzić razem miło czas, celebrować wzajemne uczucie i poddać się miłosnej atmosferze. My postanowiliśmy spędzić ten czas "po naszemu", tak jak najbardziej lubimy. Zarezerwowaliśmy sobie nocleg w zupełnie nowym dla nas miejscu, spakowaliśmy walizkę i ruszyliśmy na Walentynkowy Weekend. W pięknym słońcu dojechaliśmy do Legnicy, gdzie miło spędziliśmy czas. Zatrzymaliśmy się w Hotelu Kamieniczka, w pokoju zrobiliśmy walentynkowe dekoracje, wybraliśmy się na wieczorny spacer po mieście i zamówiliśmy pizzę. Dźwiękiem bąbelków różowego szampana wznieśliśmy toast - "za naszą miłość"! Nie za to, że jest, za to, że codziennie dbamy o to by była. 

Po niedzielnym, hotelowym śniadanku ruszyliśmy w miasto! Zwiedziliśmy Katedrę pw. św. Apostołów Piotra i Pawła, następnie przespacerowaliśmy się po urokliwym rynku i wybraliśmy się na Zamek Piastowski. W blasku słonecznych promieni odkrywaliśmy razem kolejne piękne, polskie miasto. 

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Lubiążu, gdzie zwiedziliśmy cysterski zespół klasztorny. Wielkość budynku zrobiła na nas ogromne wrażenie! Wykupiliśmy zwiedzanie z przewodnikiem i obeszliśmy chłodny, opustoszały klasztor, podziwiając jego imponujące rozmiary. Takie miejsca są przesiąknięte bogatą historią, która unosi się w powietrzu. Ich odkrywanie pobudza naszą wyobraźnię i wzbogaca wiedzę. 

W czasie zwiedzania przewodnik poinformował nas, że w tutejszej parafii jest odpust, bo parafia jest pw. Św. Walentego, a to był nasz Walentynkowy Wyjazd (!) Przypadek? Nie sądzę ;-) Oczywiście po zwiedzania udaliśmy się do pobliskiego kościoła. 

Pamiątkowe zdjęcia i uchwycone kadry:

































Sam 14 luty był w poniedziałek. Po wyjściu z pracy dostałam wiadomość od Męża, że w lodówce czeka na mnie coś dobrego na dzisiaj. Było to pyszne ciastko w kształcie serduszka!
Uśmiechnęłam się sama do siebie i szybko odpisałam na wiadomość. I ani przez chwilę nie spodziewałam się, że w sypialni na stoliku czeka na mnie niespodzianka w postaci bukietu róż z wielkim czerwonym balonem w kształcie serca i moje ulubione słodkości! Wymarzony Mąż! 



Pozdrawiam,
Tutysia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz