poniedziałek, 10 lipca 2017

Nasz najważniejszy dzień 10.06.2017r.

Na świecie istnieje jedyna rzecz warta życia - bezgranicznie kochać istotę, która kocha nas bezgranicznie.

Przygotowania Panny Młodej


JEST TAKI JEDEN DZIEŃ W ŻYCIU KOBIETY... 
Kiedy wstaje rano i wie, w co się ubierze. <3


Niebieska podwiązka na szczęście.


Su tres Amore Sidney


Błogosławieństwo


Przygotowania Pana Młodego


Pan Młody z mamą


Pan Młody z siostrą


Moje ulubione różowe róże <3


<3 


Młoda Para z rodzicami <3



:-*


Najlepsza Świadkowa :-*


Najlepszy Świadek :-*


On jest mój!


Ona jest moja!


Nasza ślubna limuzyna :-)






Młoda Para <3


"Ja Wiktor biorę Ciebie Justyno za żonę i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz to, że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny i Wszyscy Święci."



"Ja Justyna biorę Ciebie Wiktorze za męża i ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz to, że Cię nie opuszczę aż do śmierci. Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny i Wszyscy Święci."


W maleńkiej obrączce uczuć świat cały,
Miłość, obowiązek, wzniosłe ideały.
Maleńka obrączka, a znaczy tak wiele,
Na całe życie włożona w kościele.




-Panno młoda co wybierasz - chleb, sól czy pana młodego?
-Pana młodego, chleba i soli dorobimy się powoli.




<3


Pierwszy Taniec


Masters - Podróż do gwiazd

W Twoich oczach niebo lśni
W moich snach znów jesteś ze mną
Moje słowa niesie wiatr
Słowa, które wołam wciąż
Wołam tak, wołam "kocham"
Serce moje dla Ciebie, dla nas dwoje
Tylko z Tobą chcę być blisko
Bo kocham nade wszystko

Zabiorę Ciebie w podróż do gwiazd
Tylko Ty i ja
Nic tak nie boli jak ust Twych brak
Każdy szept Twój to skarb

Podaj dłoń, ze mną chodź
Gwiazdy z nieba są dla Ciebie
Tyle słów dziś w sercu mam
Każde z nich Tobie dam

Zabiorę Ciebie w podróż do gwiazd
Tylko Ty i ja
Nic tak nie boli jak ust Twych brak
Każdy szept Twój to skarb (x4)

To skarb...


Tydzień później powtórzyłyśmy zdjęcie z wieczoru panieńskiego :-) 
Dziękuję Wam Moje Kochane Panny! <3


Przyjaciele są jak rodzina, którą sam wybierasz :-)


Pan Młody z siostrzenicą Amelką :-)



Miłość jest słodka!




Panna Młoda z bratem :-)


Podziękowania dla rodziców <3



"Piękna Młoda, Ty nasza wariatko 
wczoraj byłaś panną, dziś jesteś mężatką."




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz