czwartek, 8 czerwca 2017

Wieczór Panieński



Witam,
w sobotę 3 czerwca odbył się długo planowany Mój Wieczór Panieński! :-) W tym celu założyłam Wydarzenie "Wieczór Panieński Tutysi" na Facebooku i przez dłuższy czas organizowałam ten dzień z moimi najbliższymi Pannami. Bardzo polecam takie rozwiązanie.
Już w marcu dokonałam rezerwacji Apartamentu na Rynku we Wrocławiu.
Jednym z moich marzeń była sesja zdjęciowa, która została wykonana przez Magdalenę Łuniewską. Jeszcze raz bardzo dziękuję! Jestem zachwycona!


Tak prezentował się nasz apartament:












Dziewczyny zorganizowały balony z helem, czym bardzo mnie zaskoczyły :-)
Efekt na zdjęciach rewelacyjny...









Mieszkałam we Wrocławiu przez 5 lat a nie miałam pojęcia o istnieniu tak pięknej Karuzeli w Parku Staromiejskim!

Po sesji zdjęciowej udałyśmy się na kolację do włoskiej restauracji. Później zorganizowałyśmy sobie "babskie pogaduchy" i w cudownych nastrojach udałyśmy się na tańce do klubów Pasażu Niepolda.







 

Jeszcze raz bardzo dziękuję Moim Wspaniałym Pannom! 
To był Mój Wymarzony Wieczór! Nie zapomnę tego do końca życia...


*Panowie byli na kręglach w Sky Tower we Wrocławiu a później imprezowali przy grillu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz