piątek, 28 grudnia 2018

Boże Narodzenie 2018 I Wigilijny wieczór


Witajcie, po raz kolejny przygotowuję post o tytule "Boże Narodzenie". Oznacza to, że już niedługo koniec roku, a ten magiczny wigilijny wieczór jest już tylko wspomnieniem, za którym będzie nam się tęsknić przez cały nowy rok. W tym roku po raz pierwszy w życiu w ten wyjątkowy dzień musiałam spędzić kilka godzin w pracy, dlatego też większość dekoracji została przeze mnie przygotowana przed dniem 24 grudnia. Pomysł na stół wigilijny miałam już w listopadzie. W tym roku ubraliśmy z mężem naszą drugą wspólną choinkę w kolorach bieli i srebra. Do czasu świąt odliczaliśmy czas przy pomocy nowoczesnego wieńca adwentowego, który również był moim pomysłem. Skoro tyle tych pomysłów zostało przeze mnie zrealizowanych to pora coś pokazać.

4!

3!

2!

1!

Start!







świąteczne ciasteczka


świąteczna kawka



Był czas na miodowego grzańca... na pieczenie pierniczków... i na pakowanie prezentów :-)

miodowy grzaniec


pierniczki

prezenty


Czas na wspomnienia wigilijnego wieczoru...


wigilijny wieczór

drewniane podkładki

anyż i cynamon






Czarna sukienka Top Secret




Inglot Cosmetics


Giorgio Armani Si Passione




Złote sandałki Ryłko
Drugi dzień świąt...




Do następnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz