poniedziałek, 15 maja 2017

Bal Magistra



12 maja 2017 roku odbył się Bal Magistra.
Świętowali Inżynierzy, którzy zostaną Magistrami Inżynierami.
Bal ten oznacza tylko jedno - 5 lat studiów dobiega końca.. 5 lat to naprawdę ogrom czasu i ogrom pracy, ale jednocześnie to najlepszy jak do tej pory okres w moim życiu. Najbardziej cieszy mnie fakt, że przy wyborze studiów podjęłam dobrą decyzję. Jestem zadowolona z kierunku studiów i gdybym dziś miała podjąć jeszcze raz decyzję o wyborze kierunku studiów z pewnością byłaby taka sama. Studiowałam 5 lat na studiach dziennych Zarządzanie i Inżynierię Produkcji na Uniwersytecie Ekonomicznym. 3,5 letnie studia inżynierskie zakończyłam obroną tytułu Inżyniera. Obecnie jestem na etapie kończenia 3 semestru studiów magisterskich i pisaniu pracy magisterskiej. Szczerze i z dumą mogę napisać - jestem z siebie zadowolona! Ten Bal należał mi się! :-)













Czerwona sukienka Mohito

Czerwone czółenka Ryłko Estima



Biżuteria Schubert

Oby tylko takim tanecznym krokiem z tego pięknego wieczoru wejść w kolejny etap życia...

Pozdrawiam!
Tutysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz