środa, 24 maja 2017

500, 250, 199... 5!4!3!2!1! Koniec odliczania do ślubu...


Witam, melduję, że odlicznik do ślubu został odliczony... Pierwszy wpis jaki się tutaj pojawił to 500 dni do ślubu. Kolejne to 250 dni do ślubu i Do ślubu pozostało 199 dni.
W końcu gdy do ślubu pozostało 5 miesięcy na moim Instagramie (@_tutysia_) rozpoczęłam odliczanie miesięcy czyli 5! 4! 3! i 2! minęły tak szybko, że nawet ja tego nie zdążyłam utrwalić.. i w końcu 1! jeden miesiąc... Teraz zostało zaledwie kilkanaście dni do Naszego Wielkiego Dnia. Przygotowując ten wpis wracam myślą do tych poprzednich postów i przypominam sobie co się wtedy działo.. na jakim byliśmy etapie przygotowań.. to naprawdę bardzo miłe uczucie. Cieszę się, że udało mi się utrwalić takie wspomnienia - będziemy mieć piękną pamiątkę! :-)

Odliczanie rozpoczęliśmy od zarezerwowania wybranej przez nas daty na sali weselnej.
Rezerwacji dokonaliśmy w sierpniu 2015 roku. Wtedy do ślubu były dokładnie 22 miesiące.
Sama wykonałam odlicznik na biurko ze starego lusterka.


Pierwsze zdjęcie z datą zostało wykonane na Targach Ślubnych we Wrocławiu w styczniu 2016 roku.


Równo rok przed ślubem byliśmy w naszej sali weselnej na kawie z naszymi przyszłymi świadkami.


199 dni przed ślubem podjęliśmy kilka najważniejszych decyzji. 
Ja wybrałam suknię ślubną. 
Wspólnie wybraliśmy obrączki i zarezerwowaliśmy podróż poślubną.


Wszystkie rzeczy potrzebne do zorganizowania, ważne daty i kontakty zapisywałam w Organizerze Ślubnym, który znalazłam w internecie i odpowiednio spersonalizowałam. 
(Gdyby ktoś potrzebował takiego organizera - mogę go przesłać)




Zdjęcie : 5 miesięcy do ślubu!


4 miesiące do ślubu!

3 miesiące przed ślubem rozpoczęliśmy rozdawanie zaproszeń.
Sami wykonaliśmy nasze zaproszenia. (wpis: Zaproszenia na ślub)


Zaproszenia dla rodziców z prośbą o błogosławieństwo.




1 miesiąc do ślubu....


Zapraszam na kolejne ślubne wpisy.
Pozdrawiam!
Tutysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz