czwartek, 7 czerwca 2018

Kącik słodkości dla małych gości


Kącik słodkości dla małych gości


Witajcie!
Już za dwa dni będzie nasza PIERWSZA ROCZNICA ŚLUBU! Oczywiście z tej okazji będzie nowy wpis na blogu. Obecnie wszystko jest zaplanowane w naszych głowach i czeka nas wiele przygotowań do tego wyjątkowego dnia. Aby przywołać wspomnienia przejrzałam wszystkie zdjęcia jakie udało mi się zrobić z naszych ślubnych przygotowań. I tak oto natrafiłam na zdjęcia wykonanej przez nas atrakcji dla naszych małych gości. Była to drabina z półkami pełna słodyczy. Do dziś pamiętam te perełki w oczach dzieci, które były oczarowane ilością słodkości, które dla nich przygotowaliśmy. Swoją drogą wyjazd do marketu po te wszystkie cukierki, lizaki, batoniki a nawet watę cukrową wspominamy z radością - to były zakupy! Cały koszyk cukru! :-) Drabina i półki zostały przez nas pomalowane na biało a po skręceniu ustawiliśmy na nich koszyczki i słoiczki, które kolekcjonowałam przez długi czas z różnych sklepów w czasie wyprzedaży. Kącik słodkości dla małych gości cieszył się dużym powodzeniem gości weselnych, a zaglądali do niego nie tylko najmłodsi. Całość była naszym pomysłem w pełni zrealizowanym przez nas. Nie ma pojęcia jak to się stało, że ten wpis pojawia się tutaj dopiero teraz.

KĄCIK SŁODKOŚCI DLA MAŁYCH GOŚĆI



















Jest co wspominać! 
To była Impreza naszego życia! Musicie przyznać, że osłodziliśmy gości :-)
#hejwesele

Pozdrawiam,
Tutysia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz