środa, 7 marca 2018

Urodzinowa sesja zdjęciowa I Zamek Książ

Zamek Książ

Witajcie,
pokażę Wam kilka ujęć z mojej urodzinowej sesji zdjęciowej wykonanej przez mojego męża podczas wycieczki do Zamku Książ. Nie wiem dlaczego, ale zawsze chciałam mieć 25 lat. To naprawdę fajny wiek w życiu kobiety. Przy moim boku mam męża, którego bardzo kocham i jestem dla niego całym światem, razem układamy swoje życie, realizujemy swoje marzenia i snujemy plany na przyszłość. Kontakt z rodzicami przypomina relacje przyjacielskie na równym poziomie, wiem, że mogę na nich zawsze liczyć a oni zawsze będą mnie wspierać w moich wyborach. Otaczam się tylko prawdziwymi przyjaciółmi i nie utrzymuję sztucznych relacji. Mam czas dla siebie i bez wyrzutów sumienia zamawiam sobie nową parę butów. Kocham życie i kocham być kobietą. Z okazji dzisiejszego święta życzę Wam miłości, która dodaje skrzydeł i podróży przez życie z samymi przyjemnościami prosto do spełnienia najskrytszych marzeń.


Torebka Puccini


Zamek Książ

Pozdrawiam!
Tutysia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz