piątek, 2 czerwca 2017

Przyszła Panna Młoda - pielęgnacja


Witajcie!
Czy dołączyłyście już do Klubu Rossmann? Ja zdecydowałam się na rejestrację przy promocji 2+2 na produkty do pielęgnacji. Musiałam kupić sobie nowy żel do mycia twarzy i tonik. Dzięki promocji mogłam sobie "za darmo" wybrać do moich zakupów dwa dodatkowe produkty. Skusiłam się na nowości - olejek do mycia twarzy i krem różany z Bielendy. Po tygodniu używania zdecydowałam się nawet na zrobienie tego wpisu! Produkty naprawdę godne polecenia.
Przyszła Panna Młoda w przygotowaniu...

Olejek Różany do mycia twarzy - oczyszcza, nawilża i łagodzi. 
Pod wpływem wody zmienia się w delikatną piankę. 


Z polecenia makijażystki zdecydowałam się na próbny zakup gąbeczki do nakładania podkładu. 
Cena 9,99zł. 
Podkład jest dobrze wklepany i makijaż utrzymuje się dłużej. 
Zastanawiam się nad zakupem Beauty Blender... ;-)




Żel do mycia twarzy i tonik to produkty do pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do niedoskonałości. 



Czy naprawdę wybrałam produkty różane ze względu na mój bukiet ślubny, który będzie z moich ulubionych różowych róż? ;-)... hmmm... ta biała suknia zawróciła mi w głowie...

Do następnego!
Tutysia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz