wtorek, 7 marca 2017

Zakochałam się w Błękicie!

Witam,
oszalałam na punkcie błękitnego koloru (aż ciężko w to uwierzyć! ja!? wierna fanka pudrowego różu). A jednak. Wszystko zaczęło się od pięknej błękitnej podwiązki na ślub.
W szafie mam coraz więcej rzeczy w tym kolorze, ale to na spokojnie czeka na wakacje :-)

W lutym minął 2 ROK prowadzenia BLOGA!
Bardzo się cieszę, że mimo wielu obowiązków nadal udaje mi się tutaj realizować.
Podsumowując 2 lata to 730 dni. Liczba wyświetleń to 23 400.
Średnio każdego dnia zagląda tutaj około 30 osób!
Wszystkim obserwującym bardzo dziękuję za obecność i obiecuję wiele nowych wpisów - przede wszystkim dotyczących Naszego Wielkiego Dnia!

*Do ślubu pozostały 94 dni.


Błękitna torebka Puccini

Szare szpilki DeeZee

Błękitna koszula Sinsay


Pozdrawiam!

Tutysia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz