środa, 15 lutego 2017

Walentynki 2017

Witam w piękną, słoneczną środę 15 lutego 2017 roku,
pojawił mi się dzisiaj w głowie pomysł małej relacji z wczorajszego dnia.
Jest pomysł to musi być realizacja. Do dzieła..

Walentynki to jeden z moich ulubionych dni w roku!
Jestem zakochana każdego dnia w moim przyszłym mężu... i tak już od 2873 dni :-)

Na początek serduszkowe śniadanie.



Cały dzień pracowałam na to zdjęcie!



Upiekłam dla moich najbliższych mini babeczki i własnoręcznie ozdobiłam je serduszkami.



W dniu Walentynek wybrałam się do fryzjera na małą zmianę.


W salonie otrzymałam w prezencie pączka w kształcie serduszka :-)


Zmiana!



Po wizycie przyjechał po mnie mój narzeczony z pięknym bukietem moich ulubionych róż!






Z okazji Walentynek w niedzielę wybraliśmy się do kina.






"Miłość trzeba budować, odkryć ją to za mało."
Pulo Coelho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz