czwartek, 3 grudnia 2015

Yves Rocher


Uwielbiam kosmetyki firmy Yves Rocher.
Gdy jesteś posiadaczem karty, którą możesz założyć podczas dowolnych zakupów w sklepie YR, masz możliwość skorzystania w każdym miesiącu z wyjątkowej promocji.
Mi przysyłają je do domu w formie ulotki z unikalnym kodem. Oto oferta na grudzień :

Torba za dowolny zakup.

W listopadzie prezentem była kredka do oczu (15 kolorów do wyboru).



Ja wybrałam czarną z grafitowymi drobinkami. 

Kupiłam sobie żel do mycia twarzy i skusiłam się na nowy produkt - peelingujący olejek do dłoni. Kupując dwie rzeczy otrzymałam w prezencie 5 dodatkowych pieczątek na kartę stałego klienta YR. (1 pieczątka = wydane 10zł)






W październiku prezentem był żel pod prysznic. 




Szczerze mogę polecić YR i ich produkty! :-)

10 komentarzy:

  1. O tak, zgadzam się z Tobą , produkty z Yves Rocher są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam yves rocher, mają świetne kosmetyki ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać;ale nie korzystam z towarów tej firmy ;-(.

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to nie słyszałam jeszcze o tej firmie :) tak wię musze wypróbowac!!! :D
    Buziaki :* http://lilyfamili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) za założenie karty dostaje się prezent :) ja dostałam tusz do rzęs o wartości 57zł :)

      Usuń
  6. fajne, muszę wypróbować jakiś z ich kosmetyków :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) za założenie karty dostaje się prezent :)

      Usuń