sobota, 14 listopada 2015

aparat, plener i my


Witam,
cieszę się, że pojawiły się komentarze i pierwsi obserwatorzy mojego bloga. Publikuję tutaj zdjęcia, które są częścią mojego życia. Zatrzymują czas i zapisują piękne chwile. Aparat, plener, ja i mój narzeczony to zestaw, który obecnie daje nam poczucie szczęścia i samorealizacji. Nie jest to blog ani modowy ani fotograficzny. To blog, który pokazuje nas, indywidualny styl oraz wyjątkowe ujęcia w formie pamiątek i inspiracji.

W niedzielę zrobiliśmy kilka zdjęć w drodze powrotnej z kościoła. Jechaliśmy drogą, którą za czasów dzieciństwa, mój tato nazywał "tunelem" prowadzącym do domu babci i dziadka.


Zapraszam go oglądania i komentowania :-)

Pozdrawiam!





Pazurkolandia

kapelusz Pretty Girl




11 komentarzy:

  1. Super wyglądasz i czadowy kapelusz :) Droga naprawdę przepiękna, już sobie wyobrażam jak wygląda wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiosną jest tam jeszcze piękniej! Mam nadzieję, że uda mi się tutaj opublikować wiosnę 2016r. :-) świetny pomysł, dziękuję za podpowiedź!

      Usuń
  2. Piękny ten "tunel" , jest taki bajkowy;-) Masz piękne pazurki, też chcę takie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia w tej jesiennej scenerii :) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na posta :) Szkoda, że zdjęcia nie są większych rozmiarów, lepiej by się je oglądało :)
    Zapraszam pati-ix.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jest ustawione, że po kliknięciu na zdjęcie wyświetlają się wszystkie w powiększonym rozmiarze i można je łatwo przeglądać za pomocą strzałek :-)

      Usuń
  5. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za ten komentarz :-) czuję się doceniona :-)

      Usuń
  6. Świetny zestaw! :) Bardzo podoba mi się kapelusz, ramoneska oraz sweter. Nawet mam ten model torebki, ale w czerwonym kolorze ;) Poza tym, bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) świetne są te torebki, czerwona też mi się podobała :)

      Usuń