środa, 28 października 2015

Lady in black.


Po wykonaniu tych zdjęć słuchałam z rodziną piosenki Bad Boys Blue - Lady in Black i tak wymyśliłam temat tego posta. Potraktujmy to oczywiście z przymrużeniem oka. ;-)
Tej jesieni całkowicie moje serce skradł czarny kapelusz. Miałam okazję przekonać się, że najbardziej bolą nas rzeczy, które przymierzyłyśmy i nie kupiłyśmy. Na szczęście on też czekał na mnie. Teraz tworzymy zgraną parę i przemierzamy piękne, jesienne aleje. 
Zachwycam się jesienią!
Przesyłam tysiące uśmiechów i zapraszam do oglądania zdjęć.


Czarny kapelusz Pretty Girl








 Jesienny bukiet, który udało mi się stworzyć w czasie, gdy mój fotograf zajęty był drugą 'czarnulką'..


"Dawaj razem nam zdjęcie... Dobra Kochanie! Przesuń się już!"




Zapraszam do wybrania się na spacer, jest tak pięknie, że trzeba to zobaczyć. 


4 komentarze:

  1. Ja również korzystam z tej pogody dopóki się da ;-) Fajna i wygodna stylizacja, kapelusik boski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna pogoda oznacza wyjątkowe spacery i udane sesje :)
      Dziękuję! :-)

      Usuń