poniedziałek, 8 lutego 2016

Wiosna/Lato 2016 i Roczek Bloga.


Koniec zimy, śniegu płaszcza i kozaków. Czas na kolekcję wiosna/lato 2016! Lubię to! :-)



Bransoletki Yves Rocher



#RKO buty Ryłko

To już rok!
Za wiele się tutaj nie dzieje, ale może to i dobrze. 
Podsumowanie roku przywołało mi wiele wspaniałych wspomnień, a jak jest co wspominać z uśmiechem to cel został osiągnięty :-)
Liczba wyświetleń w ciągu roku to 10 000, czyli ponad 800 w ciągu miesiąca i prawie 30 na jeden dzień. Czyli ktoś tu jednak zagląda :-)


Pozdrawiam obserwujących! 
Tutysia

11 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, u mnie nadal sezon na kozaki bo duzo sniegu ;D;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ładne zdjęcia i gratulacje dla męża, że znalazł taką ładną kobietę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że zima jeszcze wróci, chociaż na chwilę. ;) Gratuluję tego roczku i osiągnięcie założonego celu. ;)
    Pozdrawiam, Domi :)
    http://deeoemi.blogspot.com/2016/02/od-niedzieli-do-niedzieli.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka przypadła mi do gustu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję roczku ; ) ja ostatnio tez świętowałam, super masz buty ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Przypadło mi do gustu połączenie eleganckich elementów ze sportowymi. :)

    OdpowiedzUsuń