niedziela, 21 lutego 2016

Pani Inżynier


Witam już jako Pani Inżynier!
Ukończyłam kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji na wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym. 3,5 roku ciężkiej pracy zaowocowało spełnieniem marzenia o tytule Inżyniera. 
Jestem z siebie dumna!  



Moje wszystko. Pani Inżynier z Narzeczonym.
Dziękuję Ci za wsparcie, wyrozumiałość i motywację.


Największe podziękowania kieruję w stronę moich rodziców, którzy umożliwili mi podjęcie nauki na dziennych studiach. 

3,5 roku z życia dopasowałam pod uczelnię, pod wszystkie zajęcia, egzaminy, ćwiczenia i laboratoria. Tak naprawdę dopiero na studiach udowodniłam sobie jak wiele potrafię i jak wiele jestem w stanie się nauczyć. Przeżyłam ten czas z wyjątkowymi ludźmi. Z kwestii czasu dzienne studia inżynierskie minęły szybko, ale w pamięci pozostaną na całe życie! Wyjątkowy czas. 

Ten wpis to tak jakby ktoś dokonywał oceny osób na podstawie publikowanych zdjęć. Ja postawiłam w życiu na wykształcenie a dodatkowo rozwijam swoje zainteresowania, które systematycznie tutaj publikuję.
To wszystko sprawia mi ogromną radość i daje poczucie spełnienia. 

Odnalezienia siebie w tym zwariowanym świecie życzę wszystkim czytającym. 

Pozdrawiam!

13 komentarzy: